کد خبر: آمریکا-سردسته-راهزنان-و-غارتگران-عالم
۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۹
آمریکا سردسته راهزنان و غارتگران عالم است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، مهدی سعادتی بیشه‌سری به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی و اقدامات این کشور در نقض حقوق بشر، گفت: آمریکایی ها به منابع تبلیغاتی و رسانه ای دسترسی دارند، تأمین مالی آنها نیز از سوی عربستان صورت می گیرد است و سیاست ها نیز از طریق لابی صهیونیستی ابلاغ می شود.

پلیس به‌عنوان نماد امنیت، باعث ناامنی در آمریکا شده است

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در ادامه آخرین اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا را علیه شهروندان این کشور عنوان کرد و افزود: در روزهای اخیر تعداد زیادی از شهروندان آمریکایی به دست پلیس این کشور که باید مظهر امنیت باشد، کشته شده اند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها به عنوان تنها کشوری هستند که از بمب اتمی در ویتنام و ژاپن استفاده کردند و پشت پرده کودتاهایی که در سراسر دنیا راه افتاده نیز آمریکا بوده است.

سازمان‌های حقوق بشری آلت دست آمریکا

سعادتی بیشه سری در ادامه  شورای امنیت و سازمان ملل را نیز به عنوان سازمان های حقوق بشری آلت دست آمریکایی ها توصیف کرد و اظهار داشت: خانم کلینتون شخصا اعلام کرد که گروهک تروریستی داعش را نیز آمریکایی ها ایجاد کرده اند  و همانطور که بر کسی پوشیده نیست، تربیت افرادی چون بن لادن نیز با حمایت های ایالات متحده بوده است.

مهدی سعادتی بیشه سر

این نماینده مردم از استان مازندران در ادامه با بیان اینکه حقوق بشر همواره عامل و دستاویز آمریکا برای استثمار بوده است، عنوان کرد: آنها حتی در حوزه برجام که یک توافق بین المللی بود نیز به صورت یکطرفه خارج شدند که همین موضوع نیز خود نقض حقوق بشر محسوب می شود.

هرجای دنیا ظلمی شود، نشانی از آمریکا مشهود است

وی در ادامه سردسته همه راهزنان و غارتگران دنیا را آمریکا معرفی کرد و گفت: هرجا ظلمی می شود نشانی از آمریکا وجود دارد در حالی که در آن سوی ماجرا، یکی از پرچمداران واقعی حمایت حقوق بشر، جمهوری اسلامی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان ارتباط و مذاکره با آمریکا را بی معنی دانست و خاطرنشان کرد: آمریکایی ها بارها توسط ما و سایر کشورها محک زده شده اند و به ما ثابت شده که مسیر پیشرفت، مسیر ارتباط با این کشور نیست بلکه نگاه به ظرفیت های درونی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha